ხშირად დასმული კითხვები

განახლებულია: 26 დეკემბერი 2020

ტექნიკის კატეგორიაში პროდუქტებზე ვრცელდება სტანდარტული საგარანტიო პირობები.

საგარანტიო მომსახურებაზე დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მოგვმართეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით ან დაგვირეკეთ ნომერზე: 032 211 08 13 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 10:00-19:00)

კი შეგიძლიათ, პროდუქტის ქარხნული წუნის შემთხვევაში, ყიდვიდან 5 დღის განმავლობაში.

აფშოპზე ნივთის შეძენისთვის საჭიროა მარტივი რეგისტრაცია. დაამატეთ არჩეული პროდუქცია კალათაში, მიუთითეთ მისამართი, სადაც გნებავთ შეძენილი ნივთის მიღება და აირჩიეთ ანგარიშსწორების ფორმა.

შეკვეთის ღირებულების გადახდა შეგიძლიათ 2 მეთოდის საშუალებით:
1) VISA და Master Card ბარათებით; 2) საბანკო გადარიცხვის მეთოდით

შეკვეთის გასაუქმებლად მოგვწერეთ ონლაინ დახმარების მეშვეობით ან დაგვირეკეთ ნომერზე: 032 211 08 13 (ჩვენი სამუშაო საათებია: 10:00-19:00)
შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია შეკვეთიდან 2 საათის განმავლობაში.

შეკვეთის გაფორმება შეგიძლიათ როგორც ონლაინ, სულ რაღაც 60 წამში, ასევე – სატელეფონო ზარით ნომერზე: 032 211 08 13

ბარათით გადახდის შემთხვევაში ერთი უნიკალური ბარათით, 24 საათში შეგიძლიათ განახორციელოთ მაქსიმუმ 10 შეკვეთა. ხოლო ერთი თვის განმავლობაში მაქსიმუმ 50 შეკვეთა. აღნიშნული შეზღუდვა წარმოადგენს გადახდის არხის მიერ დაწესებულ შეზღუდვას და არა აფშოპის მიერ დაწესებულ შეზღუდვას. მიუხედავად ამისა თქვენ შეგიძლიათ განახორციელოთ მეტი რაოდენობის შეკვეთები ერთი ან რამოდენიმე მომხმარებლით სხვადასხვა ბარათის გამოყენების შემთხვევაში.

მიწოდების სერვისი ფასიანია:

თბილისი – 5 ლარი
რეგიონები – 7 ლარი

ვერ ნახეთ თქვენს კითხვაზე პასუხი?
დაგვიკავშირდით:
საინფორმაციო: 032 211 08 13
ელ-ფოსტა: contact@upshop.ge
ქარხნული წუნის შემთხვევაში: support@upshop.ge

მენიუ

ჩემი კალათა

Close
Viewed

ბოლოს ნანახი

Close

Great to see you here !

გაქვთ ანგარიში?

Quickview

Close

კატეგორია