ნივთის გადაცვლა/დაბრუნება

 

ნივთის გადაცვლა/დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ ქარხნული წუნის შემთხვევაში:

  • ნივთის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან 2 კალენდარული დღის განმავლობაში (ნებისმიერი საკურიერო ხარჯი იფარება მყიდველის მხრიდან).
  • ნივთის დაბრუნება შეძენიდან 2 კალენდარული დღის განმავლობაში (ნებისმიერი საკურიერო ხარჯი იფარება მყიდველის მხრიდან).

ნივთის გადაცვლა/დაბრუნებისთვის აუცილებლად უნდა შესრულდეს შემდეგი პირობები:

  • ნივთი უნდა იყოს პირვანდელ მდგომარეობაში, გამოუყენებელი და დაუზიანებელი, თან ახლდეს ყველა ატრიბუტი იდეალურ მდგომარეობაში:
    • ყუთი;
    • დოკუმენტაცია;
    • ნებისმიერი ნაწილი/აქსესუარი;
    • გადახდის დამადასტურებელი ნებისმიერი დოკუმენტი (ფისკალური ჩეკი ან საგადახდო ქვითარი ბანკიდან);
  • ნივთის დაბრუნება უნდა მოხდეს იმავე მისამათიდან, სადაც განხორციელდა შეძენილი ნივთის მოწოდება.

გაითვალისწინეთ, ნებისმიერი საკურიერო ხარჯი იფარება მყიდველის მხრიდან

სამუშაო საათები:
ორშაბათი-პარასკევი 10:00 – 19:00
შაბათი 11:00 – 14:00

ნივთის გადაცვლა/დაბრუნების შემთხვევაში:

მოთხოვნა უნდა დააფიქსიროთ ელ-ფოსტაზე: upshop.ge@gmail.com

მოთხოვნის დაფიქსირებისას, შეტყობინებას აუცილებლად დაურთეთ შემდეგი ინფორმაცია:

  • შეკვეთის ნომერი (ყველა შეკვეთას სისტემაში ენიჭება უნიკალური კოდი (ნომერი) რომლის ნახვა შეგიძლიათ შეკვეთის გაკეთებისას და ასევე მომხმარებლის პირადი ანგარიშის გვერდზე, შეკვეთებში);
  • გადახდის დამადასტურებელი ქვითარი ელექტრონულ ფორმატში;
  • პროდუქტის სურათი;

გაითვალისწინეთ! ზემოთ ჩამოთვლილი რომელიმე ინფორმაციის მიუთითებლად გადმოგზავნილი შეტყობინება განხილვას არ ექვემდებარება, შესაბამისად ადმინისტრაციისგან არ დაგიბრუნდებათ პასუხი.