ნივთის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ შემდეგ შემთხვევებში:
- იმ შემთხვევაში თუ პროდუქცია შეძენილია განვადებით ან სადებეტო/საკრედიტო ბარათით, შეკვეთა არ ექვემდებარება გაუქმებას. შესაძლებელია მხოლოდ ნივთის გადაცვლა საწარმოო წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში.
- ქარხნულ წუნად ითვლება ის შემთხვევები, როდესაც პროდუქტი არ არის მუშა მდგომარეობაში (არ ირთვება, ხმა არ ისმის საერთოდ (ყურსასმენის და დინამიკის შემთხვევაში)).
- ყველა სხვა შემთხვევა (დაბალი ხმა (ყურსასმენის და დინამიკის შემთხვევაში)),
- პროგრამული ხარვეზი რომელიც განახლებით ან ნივთის გადატვირთვით გამოსწორებადია, არ ითვლება ქარხნულ წუნად და არ ექვემდებარება პროდუქტი შეცვლას.
- იმ შეთხვევაში თუ პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტის ჩვენს საწყობში დაბრუნებაზე და მასთან დაკავშირებულ ხარჯებზე პასუხისმგებლობა ეკისრება კლიენტს.
- თუ შეძენილ ნივთს გაყიდვიდან 5(ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში აღმოჩნდება ქარხნული დეფექტი, მყიდველი აუცილებელი წესით უნდა დაუკავშირდეს ჩვენს ოპერატორს დამატებითი ინსტრუქციების მისაღებად. ნივთი შეიცვლება მომწოდებელი კომპანიის მიერ დადგენილი წესის შესაბამისად.
- ნივთის შეცვლა ხდება იგივე ან მეტი ღირებულების მქონე ნივთით, მომხმარებლის მიერ აღნიშნული სხვაობის საკუთარი სახსრებით დაფარვით.
- ნივთის უკან დაბრუნების დროს მყიდველმა თან უნდა დაურთოს მისი ყველა აქსესუარი და ასევე შეძენის დამადასტურებელი დოკუმენტი.
- ყველა სხვა შეკითხვის შემთხვევაში გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს ოპერატორს.
გარანტია ვრცელდება შემდეგ პროდუქტებზე: სმარტსაათი, ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა, ყურსასმენი, USB კაბელები, დამტენი ადაპტერები.